Tuesday, December 8, 2009

Powszechnie znana reguła ???

Wielokrotnie słyszałem i czytałem takie stwierdzenie, że "jak tylko facet się ożeni natychmiast poznaje kobietę piękną i chętną, taką jakiej nigdy nie spotkał, gdy był jeszcze kawalerem". Zerkając na MH:R jak rozterka napotkałem to stwierdzenie po raz kolejny, tylko wyrażone nieco inaczej: Kiedy jesteś sam - wokoło nie ma żadnych kandydatek, ale kiedy tylko się zwiążesz, zaraz pojawiają się tabuny dziewczyn chętnych na małe tango libido. I teraz nie wiem, co powiedzieć. Ze stwierdzeniem tym spotykałem się tak często, że zaczynam podejrzewać, że najwyraźniej musi być w tym jakaś prawda. Jeśli do tego założyć, że wspomniana reguła jest prawdziwa, to stwierdzam, że w moim przypadku zupełnie nie działa. I teraz nie wiem, czy powinienem tego żałować ? A jeśli tak, to gdzie mam składać reklamacje ???

No comments: