Tuesday, December 16, 2008
Szkolenie
Cały dzisiejszy dzień spędziłem na szkoleniu z zarządzania czasem. Patrząc wstecz mogę powiedzieć, że było to całkiem fajne i pożyteczne szkolenie. Zapytacie pewnie co może być fajnego w szkoleniu z pracowania, skoro każdy z nas pracuje na co dzień i jakoś daje radę. Ano może być. Na szkoleniu mieliśmy konkretne ćwiczenia, opracowaliśmy strategię , analizowaliśmy własne błędy, uczono nas jak ustawiać zadania, jak ustalać ich hierarchię, jak kontrolować czas, jak organizować sobie dzień pracy, jak skutecznie kontrolować czas i co najważniejsze zanalizowano największych złodziei naszego czasu. Pomyślicie pewnie: jak to co jest największym pożeraczem naszego czasu w pracy ? Przecież prasa wyraźnie pisała, że nasza-klasa.pl :) Okazuje się jednak, że to nie do końca prawda. Listę największych pożeraczy naszego czasu w pracy otwiera pozycja "Mgliste cele", następnie są "Brak priorytetów" i "Próba wykonywania wszystkiego na raz". Jak tak sobie myślę, to mam wrażenie, że lista ta nie dotyczy się tylko naszej pracy ale i całego naszego codziennego życia.
Subscribe to:
Posts (Atom)