Thursday, October 29, 2009

Kolejne oznaki jesieni

Jakiś czas temu dostrzegłem oznaki jesieni. Dziś nasunął mi się kolejny pomysł, po czym jeszcze można poznać, że jesień już przyszła. Już nie chodzi o to, że nie da się jeździć na rowerze bez rękawiczek. Tym razem chodzi mi o to, że nawet pracować na dworze trzeba w rękawiczkach. Składałem regał w garażu, przy (oczywiście) otwartych drzwiach garażowych. Zeszło mi trochę. Ręce tak mi zmarzły, że miałem problem z dokręceniem śrub. No por favor ! Nie było tak zimno nawet jak śnieg był. A tak wracając do roweru, to nie do końca jest tak, że zupełnie nie da się jeździć bez rękawiczek. Da się. Tylko potem, żeby zdjąć ręce z kierownicy trzeba je zsunąć z uchwytu na zewnątrz :) Albo trzeba jechać bardzo powoli, żeby nie mrozić rąk :)

No comments: