Friday, December 19, 2008

Fiat Abarth

Będąc w Galerii Mokotów natknąłem się na takie dziwadło. Przerobiony Fiat 500 udający superwyścigówkę. Obejrzałem go sobie dokładnie. Co prawda mam swojego Forda, ale wziąć Abartha w darowiźnie (jakby oczywiście dawali) to bym wziął, tego nie przeczę. Gdybym jednak miał go kupić, to pozostałbym przy swoim Fordzie :)


Jakiś czas temu wymyśliłem sobie, że podjadę na szrot i kupię z jakiegoś rozbitego VW Passata siedzenie, które wstawię na kółka i będę miał najwygodniejszy fotel pod słońcem. Okazało się, że mój pomysł nie był taki znów oryginalny bo na stoisku Abartha były firmowe siedzenia z Fiata zamontowane na felgach. Niestety nie było wystawionych cen a tak dla zaspokojenia własnej ciekawości chętnie bym się dowiedział ile taki fotel może kosztować.


No comments: