Thursday, December 17, 2009

Absurdy pracy w obsłudze klienta

Miałem kiedyś przyjemność/nieprzyjemność* pracować w obsłudze klienta i pamiętam ten czas, jako bolesne zderzenie moich naiwnych poglądów w twardą kapitalistyczną ideologią obsługi klienta. Sytuacji śmiesznych a czasem wręcz absurdalnych nie brakowało. Korciła mnie nawet myśl, by je spisywać, ale jakoś nie miałem wystarczająco czasu by robić to na bieżąco, zaś po upływie jakiegoś czasu nie dość, że wiele zapomniałem, to wiele z tego co pamiętałem jakby wyblakło i straciło na śmieszności. I oto wczoraj trafiłem na http://dospraw.blogspot.com i po lekturze kilku wpisów poczułem się jakbym znów wrócił do mojej starej roboty. Niektóre wpisy są bardziej gorzkie niż śmieszne, ale docenić je może chyba tylko ten, kto sam kiedyś tak pracował. Polecam.

* - niepotrzebne skreślić wedle własnego uznania

No comments: