Tuesday, September 1, 2009

34 nowe Harleye na rok modelowy 2010

Dziś koncern Harley-Davidson przedstawił 34 nowe modele na rok modelowy 2010. Przejrzałem sobie te maszynki i naprawdę jest w czym wybrać. No dobra, może nie wszystkim by coś tam pasowało. Mnie na pewno podoba się te kilka maszyn na zrzutach poniżej :)







a swoją drogą, patrzę na V-Roda Muscle (poniżej) i nie mogę się nadziwić ... to takie długie i takie niskie ... czy jazda tym jest tak cholernie niewygodna jak to wygląda na obrazku, czy to tylko moje błędne wrażenie

1 comment:

radxcell said...

Na tym V-Rodzie jeździ się fantastycznie. W miarę jak urodzi mi się trochę czasu wolnego, znajdziesz u mnie recenzję. Na przedsmak, zakonczenie recenzji:

"Podobno testem, czy motocykl jest odpowiedni dla Ciebie jest test banana. Jeżeli od momentu startu do momentu zejścia z motocykla banan nie schodzi Ci z twarzy, to test wypada pozytywnie. Jeżeli przyjąć ten test za wiarygodny, to Night Rod jest maszyną właśnie dla mnie."