Wednesday, August 12, 2009

Zdjęcia miesiąca lipca wg Agencji Reutera

Gorąco polecam obejrzenie zdjęć miesiąca lipca wg Agencji Reutera. I to nie dlatego, że są jakieś powalające, piękne, doskonałe itp. Wręcz przeciwnie. Po obejrzeniu całości można się mocno podbudować i nabrać wiary we własne dokonania fotograficzne. Osobiście z tych zdjęć podoba mi się jedynie pierwsze, siedemnaste i trzydzieste pierwsze. I tylko nie wiem, czy to ja już bardziej wymagający jestem a agencja daje słabsze zdjęcia, czy po prostu przestałem patrzeć na zdjęcia z Agencji Reutera jak na jakąś boską wyrocznię w dziedzinie zdjęć reporterskich.

2 comments:

Alter Mann said...

A mi się podoba 3 i 21. Fakt że większość jakaś taka mdła. Może po prostu za dużo widzieliśmy i wydaje nam się że wszystko już było?

Monika Kurdej said...

mnie też się podobają... może nie wszystkie, ale większość:)