Tuesday, June 24, 2008

Pomysły UE

Zawsze uważałem, że urzędnicy we wszelakich ministerstwach się nudzą i z ich frustracji powstają wszelkiego rodzaju durne prawa. Utwierdził mnie w tym przekonaniu Parlament UE, który wydumał sobie by wszystkie blogi były znakowane i cytuję "by jasne były zawodowe i finansowe interesy oraz odpowiedzialność ich autorów i wydawców" Jak doniosła Wyborcza niemiecki eurodeputowany Jorgo Chatzimarkakis powiedział nawet coś takiego :"[...] grupy interesu czy ktokolwiek inny wykorzystuje blogi, by promować swoje przesłanie. Blogi to skuteczne narzędzie, są zaawansowaną formą lobbingu [...]" Skoro już sprawa się wydała, chcąc nie chcąc dostosowuję się do obowiązującego prawa i niniejszym deklaruję, że:
  • popieram:
    • wszystkich, dzięki którym w mojej jaskini dobrze się dzieje,
    • niskie podatki (np. liniowy PIT17%,VAT5%, zero akcyzy itp),
    • motocyklistów,
    • nazywanie prawdy po imieniu,
    • wolne oprogramowanie,

  • a jestem przeciw:
    • wszystkim, którzy szkodzą mojej jaskini,
    • durnym prawom,
    • drogim paliwom,
    • likwidacji zielonych strzałek,
    • powszechnie nas otaczającemu konsumpcjonizmowi w życiu,
    • microsoftowej rzeczywistości z jedynie słusznym windowsem

Do tego otwarcie lobbuję wszędzie i wszystkich za zdrowym rozsądkiem i prowadzeniem świadomego życia, pełnego radości z dokonanych wyborów. Wobec dokonania powyższej samolustracji i jawnej deklaracji za czym/przeciw czemu lobbuję uważam mój blog za jawnie oznakowany zgodnie z dyrektywami UE. HOWGH! (jak mawiali starzy Indianie)

No comments: