Wednesday, April 30, 2008

Co osiagnales w zyciu ?

Przypadkiem trafiłem na ciekawy bajer : http://www.museumofconceptualart.com/accomplished/. Po podaniu swojego wieku dowiadujesz się, co inni ludzie osiągnęli, gdy byli w twoim wieku. Niby fajna sprawa. Wprowadzam swój wiek, wciskam "Display Accomplishments" i dostaje między innymi : After defeating Antony and Cleopatra's forces in a naval battle, Augustus became the master of the Roman world. A ja co ? Jakim dokonaniem mógłbym się z nim mierzyć ??? Po wielu sztormach i bitwach w moim życiu, wysmagany wiatrem dobiłem wreszcie do brzegu jako dojrzały i mam nadzieję mądry życiowo facet. Odnalazłem spokój w moim życiu i szczęście w miłości. Wkrótce poślubię pewną piękną i mądrą kobietę, dzięki której odmieniłem swoje życie i będę szczęśliwym mężem i ojcem. I może nikt nie składa mi hołdów i nie rządzę połową Europy (nie żeby wizja biegania w sandałkach i todze nie była kusząca :) ), ale jakoś nie zamieniłbym się - po prostu to co mam jest dla mnie ważniejsze niż cała Europa.
W sumie adekwatny byłby tu cytat z Celinki:
Tout l'or des hommes
ne vaut plus rien...
si tu es loin de moi
Tout l'amour du monde ne me fait rien
alors surtout ne change pas.

No comments: