Monday, February 22, 2010

Faceci wolą młodsze kobiety ???

W artykule The Case For An Older Woman opisano na przykładzie portalu randkowego dość ciekawe zjawisko dotyczące tego, że ogólnie rzecz ujmując kobiety mają problemy ze znalezieniem sobie facetów w swoim wieku, bo ci preferują młodsze partnerki.
Czemu w ogóle o tym wspominam ? Bo tego nie rozumiem. Nigdy przy wyborze partnerki nie kierowałem się jej wiekiem. Owszem moja Żona jest ode mnie młodsza, ale to bardziej zbieg okoliczności, niż celowe działanie, bo jej wiek nigdy nie był przeze mnie brany pod uwagę jako jakikolwiek argument decydujący o czymkolwiek. Raczej jako bonus do i tak już sporego pakietu zalet, pozytywnych cech charakteru, dojrzałości, urody, mądrości i niebotycznego sex appleal’u . Bonus ale nie decydujący czynnik. Co by się zmieniło, gdyby moja Żona była ode mnie starsza ? Myślę, że nic. Dalej byłoby tak samo. Co więc zmienia wiek kobiety w postrzeganiu jej cech ? W moim odczuciu nic. Ale być może się mylę. Może więc ktoś z Was przybliży ten temat od drugiej strony ? Tej w której wiek MA znaczenie ?

No comments: