Friday, January 15, 2010

Pomysły niezrealizowane

Mieliście kiedyś taka sytuację, że macie pewien pomysł, którego realizację systematycznie odkładacie z powodu braku czasu, po czym przypadkiem trafiacie na wasz pomysł zrealizowany przez kogoś innego ? Mi właśnie zdarzyło się coś takiego.
W moim pokoju stoi dość duży stół w sporej części zajęty przez ogromny 22 calowy monitor o wadze 30 kg. Na stole nie pozostaje więc wystarczająco dużo miejsca, by położyć tam jeszcze laptopa, i wygodnie korzystać. Wymyśliłem więc jak powinna wyglądać taka specjalna ni to nóżka, ni to stojak z ramieniem, na którym umieściłbym sobie laptopa. Niestety z braku czasu pomysłu nadal nie zrealizowałem, chociaż kartka ze szkicem poniewiera się gdzieś w szufladach : ) No i trafiłem na lounge-tek.com i zaliczyłem opad szczeny. Ktoś nie tylko wpadł na ten sam pomysł, ale jeszcze go zrealizował.

No comments: