Friday, March 20, 2009

Zachwyt czyli sesja Marii Sharapovej

Tak się złożyło, że przypadkiem natknąłem się na sesję fotograficzną dla pismaOcean Drive Magazine autorstwa Roberto Deste. Modelką została Maria Sharapova - znana tenisistka. Spojrzałem na zdjęcia i ... oniemiałem z zachwytu. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne. Spójrzcie poniżej. Zdjęcie numer 1: przepiękny klasyczny widelec typu springer czyli coś co obowiązkowo chciałbym mieć w swoim HD :) Zdjęcia numer 2 i 3 - widać motocykl trochę lepiej - może nie za bardzo widać poszczególne bebechy, bo fotograf się skupiał na modelce ale widać poszczegolne elementy m.in.full wypas czyli cylindry S&S. Niestety na tym się kończy. Ani nie ma w sieci lepszych zdjęć, żeby przypatrzeć co tam jeszcze wsadzili, ani nie pochwalili się od jakiego warsztatu wzięli tego harasia. Pozostaje to, co widać na zdjęciach :)
Żeby nie było - to nie pierwszy motocykl na którym siedzi ta tenisistka - ma co najmniej jednego HD (Night Roda) - dostała za zajęcie pierwszego miejsca w konkursie Quatar Open - z tego co jednak wyczytałem - nie jeździ na nim :)




[all photos by Roberto Deste]

3 comments:

VValdi said...

Na szczęście motocykla nie trzeba było w photoshopie poprawiać... iiiihaha :D
PS co to jest HD???

Jaskiniowiec said...

No nie wiem. Ten blask na chromach wygląda na retuszowany :D


Ad PS. Waldziu, proszę Cię, Ty mnie na takie stresy nie narażaj !
Jak to, co to jest HD ?!
HD to jest Harley - Davidson

pozdrawiam (wstrząśnięty i niezmieszany :)
G.

VValdi said...

hehe ooops!
oh ja niedomyślny...
dałbym Ci na pocieszenie jakiś link do HD ;) ale pewnie już wszystkie widziałeś :D :D

;) http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-Harley-Davidson-VRSC-VRSCAWV-Rod.htm