Monday, March 2, 2009

Kryzys dopadł operatora Plus GSM ?

Że się Plus GSM reklamuje, to rozumiem. Że reklamy wiszą w oknach salonów i przy wejściach to rozumiem. Ale że są beznadziejnie zrobione, to już nie rozumiem. Przyjrzyjcie się poniższemu zdjęciu, co się rzuca w oczy już od pierwszego spojrzenia ?

Cienie są do dupy, prawda ? Nikt nie rzuci takiego cienia, chyba że obcięto by mu ręce a zamiast głowy dano połówkę dyni i oddzielono ją od tułowia na jakieś pół metra przynajmniej. Uważam więc, że Plus GSM dopadł kryzys. Czemu ? Po pierwsze, śmiem twierdzić, że jest taka możliwość, że zamiast wysłać gości na pustynię i zrobić zdjęcia w rzeczywistych lokalizacjach, wzięli zdjęcia gości zrobione gdzieś w studiu/na dworze i wkleili na chama. Czemu tak twierdzę ? Bo nie potrafię inaczej wytłumaczyć sensu manipulowania przy cieniach na tym zdjęciu. Po drugie, jakim cudem te cienie są tak spieprzone ? Czy naprawdę tak wielką firmę nie stać już na dobrego grafika, który by ten cień dorobił ? Czy już wszyscy graficy wyjechali do Wielkiej Brytanii ??? Chyba nie. Przecież nawet trzeźwa gospodyni domowa patrząc na ten plakat widzi, że cienie w obecnej postaci, to jest jakaś kpina. Po trzecie gdzie jest jakiś dział kontroli jakości w Plus GSM, jakieś sprawdzenie poprawności ? Jakim cudem ta reklama w takiej postaci została dopuszczona do publikacji ??? Naprawdę mamy już taki kryzys, że nikt nad niczym nie panuje i drukuje się plakaty z takimi niedoróbkami ??? Nie rozumiem tego, i chyba nie będzie mi to dane.

PS. Tak, jestem nietolerancyjny, bo fotografuje od wielu lat i takie niedoróbki odbieram jako błędy kardynalne, dyskwalifikujące tą reklamę w obecnej postaci od publicznego pokazywania !

4 comments:

radxcell said...

ale to specjalnie ;0
i sportowo - zobacz ze cien jest w ksztalcie logo

Majsterkowicz said...

No przecież ten cień to isportowo. Literka i</b :]

Jaskiniowiec said...

wiecie co ? ja już chyba totalny jaskiniowiec jestem, bo nie tylko nie przemawia do mnie ta reklama, ale też w żaden sposób nie odbieram jako czegoś cool, tego, że ten cień ma "pokrewieństwo dusz" z literką "i" w nazwie isportowo
być może to jest typowo reklama dla nastolatków

G :) [stary niedźwiedź]

Jaskiniowiec said...

wiecie co ? ja już chyba totalny jaskiniowiec jestem, bo nie tylko nie przemawia do mnie ta reklama, ale też w żaden sposób nie odbieram jako czegoś cool, tego, że ten cień ma "pokrewieństwo dusz" z literką "i" w nazwie isportowo
być może to jest typowo reklama dla nastolatków

G :) [stary niedźwiedź]