Tuesday, March 3, 2009

Jakiś napis na ścianie :)

To graffiti trafiłem na ścianie transformatora koło głównej siedziby ZUS-u na Czerniakowskiej. Długo patrzyłem, żeby zrozumieć co tu jest napisane i nadal nie wiem. Na ZHP to nie wygląda, raz, że harcerze by pewnie nie malowali reklamowych graffiti na ścianach a dwa, że przedostatnia litera wygląda jak "i". Podejrzewałem, że napis ten brzmi ZHIF - i sprawdziłem to nawet w google'u, ale gdy google na pierwszym miejscu zwróciło taki wynik --> ZhIF - public women organization in Russia , porzuciłem ten pomysł. Ktoś ma pomysł, co tu jest napisane i co to oznacza ? Czy mam rozumieć, że gość robiący to graffiti, był tak nawalony, że narysował trzy/cztery litery które do siebie nie pasują ?

1 comment:

VValdi said...

może tam napisano SHiT ??? :D :D :D